1. Firma

Tshirt.no er levert av Prima AS, organisasjonsnummer 964 652 988. Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse.

Telefon nummer: 488 93 648
Epost adresse: post@tshirt.no
Juridisk adresse: Idrettsveien 2, 7072 Heimdal
Forettningsadresse: Fridheimveien 1, 7041 Trondheim

 

2. Priser

Alle priser vises i Norske kroner og er inkludert MVA. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter.

 

3. Betaling

Betaling skjer ved den valgte betalingsløsningen i kassa. Betalingsmåten for privatpersoner er levert av Worldline og vi tilbyr kortbetaling, Vipps betaling og faktura/delbetaling. Trekk av kort gjøres når varen er sendt.
For bedriftsfaktura blir dette levert av Tillit AS i samarbeid med Aprila Bank ASA.

3.2.1 Faktura & delbetaling

I samarbeid med Walley tilbyr vi en trygg og enkel faktura- og delbetalingsløsning. Tjenesten tilbyr deg en engangskreditt som betaling for dine kjøp. Engangskreditten innebærer at kreditten er bundet til det enkelte kjøp og at du som forbruker ikke har noe ytterligere utestående kredittforhold med Walley (tidligere Collector Bank).

Ved valg av faktura er forfallstiden 14 dager. Faktura sendes til den e-postadressen du har oppgitt eller til din folkeregistrerte adresse avhengig av ditt valg av distribusjonsmåte på kjøpstidspunktet. Ved valg av faktura kan du velge å betale hele beløpet med en gang eller alternativt logge inn på walley.se og søke om en delbetalingsavtale.

For å kunne benytte tjenesten må du på kjøpstidspunktet ha en permanent og offisiell norsk bostedsadresse og være minst 18 år gammel. Betalingsmåten er bare tilgjengelig for privatpersoner, og forutsetter at du har tatt vare på dine økonomiske forpliktelser og har en god betalingshistorikk.

En kredittsjekk gjennomføres i forbindelse med kjøpet. Kredittvurderingen utføres av Collector Bank, og informasjonen vil ikke bli lagret hos nettbutikken hvor kjøpet blir utført. Din personlige informasjon vil kun bli benyttet til å beslutte om kreditt skal gis eller ikke. Ved for sen eller uteblitt betaling tilkommer purregebyr og forsinkelsesrente og eventuelle omkostninger ved inkasso.

3.2.2 Spørsmål knyttet til din faktura eller delbetaling

Collector Bank (tidligere Lindorff/lowel) kundeservice hjelper deg med alle spørsmål angående din faktura eller delbetaling. Kontakt kundeservice via e-post på bill@lowel.no eller via telefon 23 17 11 56, mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00

3.2.3 Pris

En fakturaavgift kan tilkomme på faktura med 14 dagers forfall. For delbetaling påløper et månedlig gebyr på NOK 39 og en rente på 21 %. Normalt tilbys delbetaling over 3, 6, 12 eller 24 måneder spesifisert i henhold til kjøpesum.

3.2.4 Betaling for bedrifter (bedriftsfaktura via Two)

Bestiller du og betaler som bedrift gjennom betalingsløsningen Two, gjelder følgende vilkår og betingelser.

 

4. Frakt

Fraktkostnader vil bli lagt til alle bestillinger under 1000 kroner ut fra valgt fraktmetode. For bestillinger over 1000 kroner er det gratis frakt.

4.1 Leveringsmetoder

Vi leverer varene med Posten/Bring, eller du kan velge å hente varene hos oss uten fraktkostnader.

4.2 Leveranser

Ordrer plassert før 14.00 behandles på samme dag og produseres vanligvis i løpet av 5-7 virkedager. Leveransen skjer direkte til den adressen du har angitt ved bestilling, og styres av Posten/Bring.

4.3 Skadede varer og reklamasjonsrett
Når du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller feil. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss via vår kundeservice for videre instruksjoner. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.

 

5. Angrerett og returfrakt

Ønsker du ikke varen likevel? Vi hjelper deg gjerne. Du har 14 dagers ubetinget angrerett. Derom varen er sendt deg før du har fått kansellert ordren, er du selv ansvarlig for å returnere varen(e) og konstadene retur medfører. Vi refundere din totale ordresum når din kansellerte ordre er mottatt vårt lager, eller sender deg en ny vare mot ny fraktomkostning.

 

Endring av størrelse på bestilt plagg? Vi trykker alt av produkter på bestilling, og lagerfører i utgangspunktet ikke ferdig trykte varer. Vi vil uansett være behjelpelig med å la deg endre størrelse om du skulle være uheldig.

Dette gjeler kun varer med ferdig design, og ikke produkter fremstilt etter dine spesifikasjoner. Et tilleggsgebyr på 20% av totalsummen av produktet + frakt vil tilkomme om du skulle ønske å bytte størrelse.


Varene skal ikke vært brukt, og ikke medført skader under frakt – pass på å pakke varen forsvarlig.

Alle returer sendes til:
Prima Profilering
Idretsveien 2
7072 Heimdal

Vi tar ikke imot returer sendt i postoppkrav.

Det er viktig å merke seg at det ikke er angrerett på produkter som er fremstilt etter Kundens spesifikasjoner eller om har fått et tydelig personlig preg. jf. angrerettsloven §22, første ledd, bokstav e. Dette vil typisk gjelde produkter med eget design og andre produkter forbrukeren påvirker utformingen av.

Angrerettsloven gjelder heller ikke “når den samlede kontraksummen, inkluderer frakt- og tillegskostnader som forbrukeren skal betale er 300kr eller mindre”, jf. angrerettsloven §2, 1. ledd, bokstav G.

 

6. Plikt

Tilbakebetaling Hvis du utøve din rett til å avbryte, vil vi tilbakebetale hele beløpet av varene så snart som mulig, eller innen 30 dager fra den datoen vi har mottatt varene. Du må betale returkostnadene når varene blir sendt tilbake. Vi betaler alt tilbake kostnadene ved å returnere de såkalte erstatningsvarer.

Se også forbrukerrådet eller fjernsalg lov

 

7. Personvern, sikkerhet og personopplysninger

I forbindelse med bestillingen, godtar du av vi lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Vi vil ikke dele dine personlige informasjon til tredjepart.

 

8. Kontakt & Support

Kontakt og support vil du finne HER.

 

9. Cookies

En cookie er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen der den er lagret enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte informasjonskapsler). Cookies brukes til å lagre logg-inn eller handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg.

 

10.1 Force majeure

Særlige omstendigheter som ikke er under menneskelig kontroll slik som krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig infeksjon som hindrer partene å oppfylle sine forpliktelser kan frigjøre en part fra forpliktelsene. Slikt unntak gjelder under forutsetning av at operasjonen ikke kan utføres under disse betingelsene. Den andre parten skal straks varsles om omstendighetene ved bruk av denne bestemmelsen.

10.2 Endring av kontrakts

Etter at du som kunde har gjort et kjøp har vi har ikke rett til å endre vilkårene i det aktuelle kjøpet med mindre annet er avtalt.

10.3 Klager

Ved klage, vennligst kontakt oss gjennom vår kundeservice.

10.4 Tvister og lover

Norsk lov skal gjelde for alle kjøp gjort under disse vilkårene. Tvister om kjøp under disse vilkår skal utelukkende behandles av en Norsk domstol.